Prace związane z serwisem aplikacji informatycznych wymagają stałego dostępu do odpowiednio przygotowanych zasobów ludzkich. Konieczność zapewnienia ciągłości i odpowiedniej jakości serwisu i wsparcia sprawia, że rozwiązania oparte na zatrudnianiu własnych pracowników są dalekie od doskonałości. Wysokie koszty wynagrodzeń i szkoleń, częste absencje i rotacje kadry sprawiają, że korzystniejszym wariantem okazuje się powierzenie tych prac zewnętrznej firmie. Do listy atutów takiego rozwiązania należy również zaliczyć możliwość skorzystania z dedykowanych pracom serwisowym narzędzi informatycznych, bez konieczności ponoszenia kosztów ich zakupu i/lub wdrożenia (np. narzędzie e-BI HelpDesk).
Zapraszamy do współpracy wszystkie firmy zainteresowane oddelegowaniem prac serwisowania rozwiązań informatycznych do solidnego i doświadczonego partnera.
Napisz do nas, dowiedz się więcej.
Współpraca z nami przyniesie Ci szereg korzyści:
Jesteśmy w stanie zaproponować wiele różnych form współpracy w zależności od specyfiki danego projektu IT. Oto przykładowe rozwiązania:
Chcesz wiedzieć więcej na temat możliwości współpracy?
Skontaktuj się z nami.