Więcej o opiece informatycznej

Umowy serwisowe

Rejestracja umów serwisowych
Rejestracja zadań planowanych w ramach umowy serwisowych – wizyty serwisowe, coroczne wizyty gwarancyjne

Udział

Opis umów pod kontem udziału pracowników w umowie, zleceniu – liczenie rentowności pracowników.

Gwarancje

Moduł Gwarancje – zbieranie, przetwarzanie informacji o zamówionych produktach w ramach zamówienia nr seryjny, czas gwarancji, przewidywane serwisy.

E-mail z CRMa

E-maile można wprowadzać do CRM w relacji np. do rozmów telef., umów, dokumentów, okazji, klienta itp. Jest to jedna z najbardziej użytecznych cech CRM, czyli upublicznienie maili dla pozostałych użytkowników systemu.
SugarCRM wypełniamy wiadomościami zapisanymi lokalnie w Outlook lub wysłanymi na dedykowany adres e-mail, do którego „przypięty” jest SugarCRM.

Alerty

Przykłady alertów:
Wyznaczona osoba otrzymuje informacje o końcu umowy (mail zawiera dane umowy oraz link do danej pozycji)
Wyznaczona osoba (księgowa) otrzymuje wiadomość że faktura została wystawiona
Użytkownik sam wprowadza parametr przypomnienia – określa jego temat oraz termin

Serwis

Typ usługi
Działania, zakres
WSPARCIE PODSTAWOWE
HelpDesk – obsługa zgłoszeń:
przyjęcie, analiza, klasyfikacja,
przekazanie do realizacji,
zamykanie zgłoszeń,
monitorowanie, raportowanie
Realizacja drobnych usług (do ¼ rbg)
ADMINISTROWANIE APLIKACJĄ
Administrowanie aplikacją (do ¼  rbg):
Zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami, zarządzanie danymi, konfiguracja aplikacji, wsparcie dla administratorów platformy technicznej.
REAKTYWNY SERWIS APLIKACJI
(tylko ryczałt)
Awaria i usterka krytyczna – reinstalacja aplikacji, działania korygujące: obejście, naprawa, przywrócenie sprawności aplikacji.
Usterka niekrytyczna – obejście, naprawa, przywrócenie sprawności funkcji aplikacji
WSPARCIE ROZSZERZONE
Konsultacja telefoniczna/email, analizy, rekomendacje,  szkolenia/warsztaty.
Inne prace inicjowane przez użytkownika (powyżej ¼ rbg) bez zmian w funkcjach rozwiązania oraz w platformie technicznej.
ROZWÓJ ROZWIĄZANIA
Prace techniczne, analityczne, deweloperskie i wdrożeniowe wg ustalonego zakresu.