Przykładowe dostosowania

Wywoływanie rozmowy telefonicznej z widoku listy, szczegółów

Wywoływanie rozmowy telefonicznej za pomocą ikonki telefonu która znajduję się w modułach na liście lub widoku szczegółów.
Opcja pozwala zaoszczędzić czas: pomijamy czynność wybierania na telefonie numeru.
Ikonka jest aktywna dla pól typu „telefon”.

Okienko rozmowy telefonicznej

Okienko do pisywania wyniku rozmowy. Okienko pojawia się w przypadku rozmów przychodzących i wychodzących. Możliwa jest implementacja informacji do wypełnienia w okienku według wymagań klienta.
Okienko można schować do „paska”, a następnie powrócić do niego w późniejszym czasie.
Po zapisaniu informacji w okienku (wysłanie do CRM) w bazie SugarCRM zostanie utworzona rozmowa telefoniczna z informacjami wypełnionymi wcześniej w okienku.

Zapisywanie rozmów przychodzących i wychodzących

Zapisywanie całej historii wszystkich rozmów z danym klientem.

Zaletą takiego magazynowania informacji jest możliwość szybkiego podglądu danych w ramach danego klienta.
Informacje zapisane w jednym miejscu pozwalają w razie choroby, absencji, zwolnienia pracownika zachować informacji o kliencie, nie tracąc ich.

Ostatni kontakt

Status klienta jest zmieniany na podstawie ostatniej zapisanej rozmowy telefonicznej i jej daty.
Taka informacja może być szczególnie cenna jeśli chodzi o raportowanie działań w ramach klienta.

Duplikaty

W przypadku wielu kontaktów w firmie, możliwość wyboru osoby z którą się rozmawia. Opcja pozwala uszczegółowić informacje o kliencie. Ważne informacje np. o osobie decyzyjnej w firmie nie zostaną utracone.

Wynik ostatniej rozmowy

Wynik ostatniej rozmowy telefonicznej zmienia status całego rekordu kontaktu w SugarCRM.

W przypadku działań handlowych i wielokrotnych rozmów telefonicznych, zmiana statusu klienta po pozytywnej finalizacji kontraktu pozwala lepiej i przejrzyściej raportować dane klienta.

Oddzwonienia

Opcja oddzwonienia pilnuje przełożone na później rozmowy telefoniczne.
Mechanizm informuje w odpowiedniej chwili – wyznaczonej przez użytkownika o planowanej rozmowie z klientem.

Softphone

Na rynku jest wiele darmowych softphonów, my używamy 3CX w wersji 3CXPhone ver. 6.0.26523.0.
Pozwala na wiele rozmów jednocześnie na kilku liniach, zamrażanie rozmowy, zapisywanie historii itd.

Start typing and press Enter to search