ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI

Projekty

Projekt to przedsięwzięcie (umowa, grupa umów, zamówienie, lub kilka zamówień, dla jednego lub kilku klientów), dla którego chcemy zaplanować lub prowadzić szczegółową realizację.

Formatka zawiera

  • informacje o datach rozpoczęcia i zakończenia
  • Status określający projekt
  • ważność projektu
  • Opis

Do projektów przypisane są uczestnictwa poszczególnych pracowników, którzy za pomocą prostej aplikacji rejestrują swój czas pracy. Kierownik widzi informacje o godzinach pracownika może je: zaakceptować, odrzucić, poprawić.

  • Opisywanie poszczególnych projektów w firmie
  • Wykonywane zadania w ramach projektów
  • Rejestracja czasu pracy w ramach projektu

Elementy projektu

  • Działania wewnątrz projektu oraz szczegółowy ich opis
  • Data rozpoczęcia/zakończenia
  • Status określający element
  • Planowany / rzeczywisty procent oraz stopień zaawansowania
  • Szacowanie/planowanie kosztów elementu
  • Planowanie godzin pracy
  • Nazwa projektu którego element dotyczy

Start typing and press Enter to search